Jumlah paparan: 6336
PERTANYAAN ATAU ADUAN
Jumlah paparan: 6336
MyGCC
MULTICHANNEL MyGCC
Terdapat tujuh (7) saluran bagi perkhidmatan MyGCC iaitu Panggilan Suara,SMS,E-mel,Facebook,Twitter,Instagram dan Aplikasi Chatbot yang boleh diringkaskan seperti berikut:
Nombor Telefon dan SMS | : | +603-8000 8000 |
Nombor Faks | : | +603-8000 8000 |
Emel | : | |
: | facebook.com/MyGCCMalaysia | |
: | twitter.com/MyGCCMalaysia | |
Laman sesawang | : | www.malaysia.gov.my |
Aplikasi chatbot SITI@MyGCC (Sharing Information Through Innovation)merupakan sistem pengkomputer soal jawab (Q&A) pintar yang dibangunkan secara Artificial Intelligence (AI) memberikan informasi dihujung jari.
Waktu Operasi Perkhidmatan MYGCC
(i) Saluran Panggilan : 7:30 pagi - 9.00 malam , 7 hari/minggu
(ii) Saluran Bukan Panggilan : 24Jam , 7 hari/minggu
mySMS Kod ADUAN
Khidmat Pelanggan